Van inkoop tot mankracht

Horeca

Horeca is vaak een belangrijke inkomstenbron van een organisatie tijdens een evenement. Dus moet dit in goede handen zijn. Sidekick kan dit helemaal uithanden nemen van de organisatie.
Door de vele jaren heen, hebben we een schat aan horeca-ervaring opgedaan. Bedrijfsfeesten van 500 personen of een evenement met 40.000 bezoekers? Goed eten en drinken is altijd belangrijk.

Beverage (drank horeca)

Dit kunnen wij voor u regelen tegen altijd zeer gunstige afspraken die wij met leveranciers van o.a. bier en andere dranken hebben. Maar we kunnen dit natuurlijk ook heel goed doen met uw eigen leveranciers. Wij maken voor u een plattegrond waarin wij een juiste verdeling maken van barpunten over het terrein, de aankleding ervan, barmaterialen, koelingen en een goed voorraadbeheer.

Horecamedewerkers

Zonder de juiste mankracht is een evenement onmogelijk. Wij werken alleen met ervaren barmedewerkers, barhoofden en kassa medewerkers. Zowel ervaren aan de ‘voorkant’ als aan de ‘achterkant’. Wij verzamelen alle verbruiks gegevens en andere relevante informatie die belangrijk zijn voor een goede eindrapportage.

Voor het ‘food’ gedeelte werken we met betrouwbare cateraars die werken volgens de geldende hygiëneregels als HACCP en de geldende veiligheidsnormen. Wij hebben alle type cateraars in ons bestand. Onze criteria wordt altijd bepaald op basis van kwaliteit, diversiteit, uitgebalanceerd en aantrekkelijk gepresenteerd.

Financiële Logistiek

Evenementbezoekers staan niet graag lang in de rij. Een snelle doorstroom bij kassa’s en muntverkoop is dus heel essentieel.

Wij brengen voor en tijdens het evenement zowel de contante als de digitale/pingeldstromen snel en inzichtelijk voor u in kaart. Op deze manier krijgt u als organisatie tijdens en na afloop altijd een direct beeld van de financiële situatie(omzet) van uw evenement. Aan het einde van het evenement ziet u meteen wat het aan omzet heeft opgeleverd.

Sidekick Events - Organisatie

Organisatie